Uitslag klanttevredenheidsonderzoek 2019

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek BSO De Rozentuin 2019
Aantal uitgezette vragenlijsten: 45
Aantal ingevulde vragenlijsten: 12
Responspercentage: 27%
Lijst nr. Vragen (schaal 1 tot 5) Gemiddeld
1 Hoe tevreden ben je over de reguliere openingstijden? 4,2
2 Hoe tevreden ben je over de vakantieopvang? 3,9
3 Hoe tevreden ben je over de aangeboden activiteiten? 4,5
4 Wat vind je van onze accommodatie ? 4,5
5 Hoe tevreden ben je over onze informatievoorziening? 4,7
6 Zou je BSO De Rozentuin aanbevelen bij andere ouders? 4,7
   
 7  Welk rapportcijfer zou je De Rozentuin geven? (schaal 1 tot 10)  8,4

 

Lijst nr. Ruimte voor suggesties ter verbetering, wensen, opmerkingen of complimenten:
1 Succes, ga zo door!
2 Onze dochter is erg enthousiast over de BSO en kiest er soms zelfs voor om liever naar de BSO te gaan dan naar opa en oma. Hoewel ze het daar toch ook altijd heel fijn vind :-). Ik ben zelf ook tevreden en vind jullie fijne mensen.
3 Ga zo door! Goed contact.
4 Een 9 want het kan altijd vast beter, maar mijn dochter gaat altijd met plezier naar de BSO. Ze heeft het er altijd naar haar zin. Dank jullie wel en ga vooral zo door.
5 Verbetering: Op woensdag geen opvang en gedeelte zomervakantie geen opvang. Compliment: Goed bereikbaar, snelle reactie.
6 Fijn dat eet- en drinkbeleid is aangepast naar gezondere keuzes. Vakantieperiode indien mogelijk meer bieden. De weken dat wij wel wilden waren bij voorbaat niet mogelijk.
7 Prima! Flexibel en goede communicatie.
10 Ik zou het fijn vinden als de VSO om 7.15 uur opent.
11 De kinderen vinden het heel erg leuk om naar jullie toe te gaan en dat is niet voor niks! Eindelijk zijn jullie ook oud papier (en ander afval) gaan scheiden :-).
12 Wij zijn tevreden over de opvang. Er worden leuke activiteiten gedaan. In de vakanties zijn er vaak wat extra activiteiten. Onze dochter wil eigenlijk het liefst thuis zijn, maar als we haar ophalen wil ze vaak nog doorspelen. Het is leuk dat er op dinsdag gebruik gemaakt wordt van de gymzaal. Qua financiën kan er iets beter gecommuniceerd worden. Dit i.v.m. een correctie op het tarief en waarbij erachteraan gegaan moest worden van onze kant. Achteraf hadden we ook iets niet betaald (door de verwarring en wijzigingen) en dat werd goed opgepakt en er was vlotte communicatie. Persoonlijk zouden we het prettig vinden als de BSO al om 7.15 uur open zou zijn i.v.m. de vertrektijden van de trein. Ook missen wij de woensdag als geopende dag. Over de openingstijden en dagen in de vakanties wordt altijd duidelijk gecommuniceerd en tijdig geïnformeerd. Dat is prettig. Onze dochter heeft het verder naar haar zin en dat is het belangrijkste.